Проблеми з прольотною спорудою на Дарницькому мосту через Дніпро затримають будівництво як мінімум на 2 місяці – Південна залізниця

Проблеми з прольотною спорудою на Дарницькому мосту через Дніпро затримають будівництво як мінімум на 2 місяці – Південна залізниця

Зрушення залізничної прольотної споруди на залізично-автомобільному мосту через Дніпро затримає будівництво як мінімум на два місяці.
Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив заступник начальника Південно-західної залізниці з будівництва Олександр СКАЧКОВ сьогодні журналістам.
«Звичайно затримка, оскільки там пошкоджені конструкції, аварія сталася 15 травня, значить, вже майже місяць. Ще як мінімум на місяць буде затримка. Але підрядчик поки переключився на іншу роботу з монтажу автодорожнього проїзду, а затримка буде», - сказав він.
Як пояснив головний інженер - перший заступник начальника Південної залізниці Володимир ТЯГУЛЬСЬКИЙ, при виконанні на об`єкті робіт компанією «Планета-Міст» 15 травня «на 14-ій опорі сталося зрушення прольотної споруди, що призвело до часткового пошкодження елементів». Наказом по залізниці створена комісія для з`ясування причин того, що сталося, до якої увійшли як представники підрядчика – компанії «Планета-Міст», так і всіх організацій, які брали участь в розробці проектних рішень.
«Звичайно, це неприємна подія, вона затримає виконання робіт, проте для того, щоб не було упередженого ставлення, ми залучили незалежну організацію, яка дасть оцінку події», - зазначив В.ТЯГУЛЬСЬКИЙ.
При цьому він підкреслив, що «залізниця як замовник зробить все, щоб відшкодування витрат відбулося саме за рахунок винних, щоб виконання робіт (для усунення аварії – УНІАН) було зроблене за рахунок винних».
За його словами, в найближчий вівторок, 17 червня, відбудеться чергова нарада із залученням фахівців із Санкт-Петербурга і Москви, які привезуть фактичне рішення того, що потрібно зробити на об`єкті. «І після цього замовник зможе офіційно пред`явити санкції до організацій, що допустили цю подію», - підсумував він.
Як повідомляв УНІАН, 15 липня 2004 року в Києві розпочалося будівництво Дарницького залізничного вокзалу і нового залізнично-автомобільного мосту через р. Дніпро. Будівництво моста і вокзалу планувалося завершити в 2006 році. Потім ці терміни кілька разів відсовувалися.
За проектом, мостовий перехід загальною довжиною 2 тис. 155 метрів має дві залізничні колії і шість смуг для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій - 35 км., автомобільних підходів - 4,5 км. Кошторисна вартість будівництва мосту - 9 млрд. 157 млн. грн., з яких 4 млрд. 254 млн. грн., - вартість автодорожньої частини. Гензамовником будівництва Дарницького мосту і нового Дарницького вокзалу виступає Південно-Західна залізниця. Будівництво мосту ведеться компанією «Планета-Міст».
У вересні 2007 р. на будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через річку Дніпро на залізничній ділянці Київ-Московський-Дарниця відбулося з`єднання лівого і правого берегів Дніпра. Планувалося, що в першому півріччі 2008 року буде запущено залізничний рух на залізничній частині моста. До кінця 2009 року планувалося завершити будівництво автомобільної частини моста.
Літом 2006 р. проблеми при будівництві моста вже виникали. Тоді були виявлені тріщини на 6-12-ій опорах. Всі витрати на герметизацію тріщин лягли на проектувальника опор - компанію «Трансмост» (Санкт-Петербург). Витрати на ліквідацію тріщин становили близько 1 млн. 107 тис. грн.
Згідно з проектом, планується будівництво 170 опор і монтаж 169 прогонних споруд. Загальна вартість будівництва становить 9 млрд. грн.
УНІАН
http://www.unian.net
Идентификатор: 4216