Будівництво в Києві автомобільно-залізничного моста через Дніпро планується закінчити до 2012 року

Будівництво в Києві автомобільно-залізничного моста через Дніпро планується закінчити до 2012 року

Будівництво автомобільно-залізничного мостового переходу через Дніпро в Києві планується закінчити до 2012 року.
Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні повідомив журналістам головний інженер - перший заступник начальника Південно-Західної залізниці Володимир ТЯГУЛЬСЬКИЙ.
«За оптимістичним прогнозом - 2011 року, за песимістичним – у першій половині 2012 р.», - сказав він.
За словами В.ТЯГУЛЬСЬКОГО, залізничною частиною моста планується почати робочий рух вже в грудні 2008 року, але тільки по одному шляху. Повністю закінчити роботи й відкрити рух залізничною частиною моста розраховують до кінця 2009 р.
Водночас, на думку В.ТЯГУЛЬСЬКОГО, залізничний рух поки не буде відкрито, зокрема, для того, щоб не заважати будівництву автомобільної частини.
«Зараз відкривати робочий рух по новому будівництву недоцільно: по-перше, немає крайньої необхідності, нам потрібно закінчити будівництво Дарницького вокзалу - тоді в нас збільшаться обсяги і виникне необхідність, по-друге, як тільки ми відкриємо рух залізничною колією, ми створюємо умови для ускладнення будівництва автомобільної частини моста», - сказав він.
Як відзначив В.ТЯГУЛЬСЬКИЙ, через це планується відкрити рух по всьому мосту комплексно, практично одночасно, можливо, залізничний рух буде відкритий раніше, коли на автомобільній частині моста залишиться добудувати тільки підходи.
За словами В.ТЯГУЛЬСЬКОГО, кошторисна вартість моста з початку будівельних робіт зросла удвічі. «Зокрема, за рахунок збільшення обсягу робіт, пов`язаних з видаванням технічних дозволів – на водоводи, збільшення кількості розв`язок на правий і лівий берег, за рахунок відшкодування витрат, пов`язаних з відселенням з територій, і за рахунок збільшення вартості матеріалів і зарплат», - сказав він.
В.ТЯГУЛЬСЬКИЙ також повідомив, що на будівництво моста вже витрачено 3,94 млрд. грн., з початку цього року будівництво профінансовано на 264,2 млн. грн.
Довідка УНІАН. 15 липня 2004 року в Києві почалося будівництво Дарницького залізничного вокзалу та нового залізнично-автомобільного моста через р. Дніпро. Будівництво моста й вокзалу планувалося закінчити 2006 року. Потім ці терміни кілька разів переносили.
За проектом, мостовий перехід загальною довжиною 2 тис. 155 метрів має дві залізничні колії і шість смуг для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій - 35 км, автомобільних підходів - 4,5 км. Кошторисна вартість будівництва моста - 9 млрд. 157 млн. грн., з яких 4 млрд. 254 млн. грн., - вартість автодорожньої частини. Гензамовником будівництва Дарницького моста й нового Дарницького вокзалу є Південно-Західна залізниця. Будівництво моста здійснює компанія «Планета-Міст».
У вересні 2007 р. на будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через річку Дніпро на залізничній ділянці Київ-Московський-Дарниця відбулося з`єднання лівого та правого берегів Дніпра. Планувалося, що в першому півріччі 2008 року буде запущено залізничний рух на залізничній частині моста. До кінця 2009 року планували закінчити будівництво автомобільної частини моста.
УНІАН
http://www.unian.net
Идентификатор: 4215