Отримання японського кредиту для будівництва моста в обхід Миколаєва залежить від реалізації проекту в «Борисполі» - Рудьковський

Отримання японського кредиту для будівництва моста в обхід Миколаєва залежить від реалізації проекту в «Борисполі» - Рудьковський

Оскільки фінансування будівництва моста в обхід Миколаєва здійснюватиметься за рахунок японського кредиту, то воно безпосередньо залежить від реалізації проекту будівництва терміналу в аеропорту “Бориспіль”.
Як повідомляє прес-служба Міністерства транспорту і зв`язку, про це в ході робочої поїздки до Миколаєва 28 серпня заявив міністр транспорту і зв`язку України Микола РУДЬКОВСЬКИЙ.
За словами міністра, «під час зустрічі з представниками будівельної мостової компанії IHI в Японії ми предметно обговорювали питання залучення кредиту під гарантії уряду, участь міської влади в цьому проекті».
При цьому М.РУДЬКОВСЬКИЙ зазначив, що «японський уряд поставив питання так: як тільки буде вирішена проблема з будівництвом терміналу в аеропорту “Бориспіль” і цей проект почне реалізовуватися, тоді японський банк готовий почати роботу щодо конкретного обговорення фінансування будівництва моста біля Миколаєва».
Для початку реалізації проекту моста, на думку міністра, потрібно завершити всі бюрократичні процедури, які гальмують будівництво терміналу в «Борисполі».
«Ми провели вже проектну перекваліфікацію, і, думаю, що ми готові оголосити тендер на визначення переможця з будівництва терміналу в аеропорту “Бориспіль”. Як тільки буде оголошено тендер, почнеться реальна робота з фінансування будівництва моста. Думаю, що нам потрібно буде приблизно 7 місяців для підготовчої паперової роботи в Україні, якщо, звичайно, Президент і Верховна Рада України працюватимуть злагоджено, оскільки під японський кредит для надання державної гарантії потрібно буде ухвалення відповідного закону України. Таким чином, вже з 2008 року цей проект набуде реальних обрисів, і протягом наступних 4 років ми зможемо мати міст на об`їзній дорозі біля Миколаєва», - наводить прес-служба слова міністра.
М.РУДЬКОВСЬКИЙ також зазначив, що будівництво моста здатне вирішити проблему завантаженості автомагістралей міста.
Міністр переконаний, що «будівництво моста на окружній дорозі біля Миколаєва зніме завантаженість і дасть новий поштовх сектору автомобільних доріг і автомобільних перевезень Миколаєва».
Як повідомляв УНІАН, 2 липня М.РУДЬКОВСЬКИЙ, в ході зустрічі з Надзвичайним і Повноважним послом Японії в Україні Муцуо МАБУЧІ, відзначив, що процес будівництва терміналу в «Борисполі» йде відповідно до плану. «Так, на даний час закінчується передкваліфікація, після чого буде оголошений тендер», - повідомив міністр.
Нагадаємо, 3 травня цього року ДП Міжнародний аеропорт „Бориспіль” офіційно оголосило про початок процесу попередньої кваліфікації з вибору генерального забудовника для реалізації проекту „Будівництво нового термінального комплексу аеропорту ”Бориспіль” за кошти кредиту, наданого Японським Банком Міжнародного Розвитку (JBIC).
Від банку JBIC було одержане узгодження документації з попередньої кваліфікації.
Довідка УНІАН. Будівництво терміналу „D” передбачається за рахунок коштів японської кредитної лінії, яка становить 178 млн. дол. (75%). Зобов`язання аеропорту «Бориспіль” щодо будівництва нового терміналу - 60 млн. дол. (25%).
29 березня 2005 року в Києві було підписано Угоду (у формі обміну нотами) між урядами України і Японії про надання кредиту для фінансування проекту розвитку ДМА «Бориспіль» на термін 30 років і на суму 19 млрд. 92 млн. ієн (близько 180 млн. дол.). Субкредитна угода підписана з банком-агентом в Україні - Державним міжнародним експортно-імпортним банком 22 вересня 2005 р. з виплатою 2,5% річних. Термін, на який надано кредит, - до 10 березня 2035 р. Термін погашення кредиту - з 10 вересня 2015 р. по 10 березня 2035 р.
10 березня 2006 року Україна одержала перший транш за японським кредитом у розмірі 76 тис. дол. США. 29 березня 2007 р. «Бориспіль» одержав 64,74 млн. ієн (еквівалент 2,79 млн. грн.). Раніше аеропорт розраховував завершити будівництво терміналу «D» за кошти японського кредиту в грудні 2008 року.
УНІАН
Идентификатор: 2706