До середини 2008 року в Міжнародному аеропорті «Київ» планується завершити реконструкцію злітної смуги

До середини 2008 року в Міжнародному аеропорті «Київ» планується завершити реконструкцію злітної смуги

Реконструкцію злітної смуги Міжнародного аеропорту «Київ» в Жулянах планується завершити в першому півріччі 2008 р., а до кінця 2009 р - повністю оновити аеровокзальний комплекс.
Про це УНІАН повідомили в прес-службі Київської міської державної адміністрації з посиланням на інформацію першого заступника голови КМДА Дениса БАССА.
«За підтримки Київського міського голови Леоніда ЧЕРНОВЕЦЬКОГО та депутатів Київради комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт «Київ» отримає кредит на 164 млн. грн. Ці кошти дадуть змогу провести реконструкцію та зробити його аеропортом міжнародного значення. Підприємство з легкістю поверне кошти кредиторам, адже після реконструкції кількість пасажирських перевезень зросте, щонайменше, втричі, відповідно, значно збільшиться і прибутковість підприємства», - зазначив Д.БАСС.
Він нагадав, що реконструкція аеропорту має бути повністю завершена до 2011 р. Наразі йдуть роботи з розробки ескізного проекту реконструкції аеровокзалу.
Як повідомляв УНІАН, переможцем тендеру на розробку проектно-кошторисної документації реконструкції КП “Міжнародний аеропорт “Київ” (Жуляни)”, який відбувся 3 липня, став Український державний проектно-технологічний науково-дослідний інститут «Украеропроект». Компанія розраховує завершити розробку проектно-кошторисної документації в липні-серпні.
Стратегічна концепція розвитку аеропорту «Жуляни» була прийнята Київською міською радою наприкінці березня 2007 р. Згідно з існуючим інвестиційним проектом аеропорту, для реконструкції «Жулян» необхідно 78 млн. дол. інвестицій. Як наголошується в інвестпроекті, термін його окупності становитиме 15,5 року.
Згідно з ухваленою концепцію розвитку аеропорту «Київ» передбачається модернізувати та подовжити злітно-посадочну смугу, сертифікувати її за стандартами Міжнародної організації цивільної авіації, розширити перони (місця стоянок повітряних судів), побудувати термінал з пропускною спроможністю 500 пасажирів на годину (нині цей показник становить 180 пасажирів на годину). Також заплановано закупити сучасну спеціалізовану техніку для обслуговування літаків, пасажирів, їхнього багажу, вантажів і пошти, автоматизувати процеси надання послуг.
Довідка УНІАН. Аеропорт `Київ-Жуляни` є одним з восьми стратегічних, які зв`язані повітряними лініями з багатьма містами України, СНД, країнами Західної Європи, Азії і Африки (це також `Бориспіль`, `Донецьк`, `Одеса`, `Львів`, `Сімферополь`, `Харків`, `Дніпропетровськ`).
Аеропорт “Київ–Жуляни” почав функціонувати у 1924 році.
УНІАН
Идентификатор: 2505