Подальше закріплення грунтів і будівництво паркінгу між станціями метро `Осокорки` і `Позняки` у Києві заборонено - Держгірпромнагляду

Подальше закріплення грунтів і будівництво паркінгу між станціями метро `Осокорки` і `Позняки` у Києві заборонено - Держгірпромнагляду

Рішенням інспекторів Держгірпромнагляду заборонено подальше закріплення грунтів і будівництво паркінгу між станціями метро “Осокорки” та “Позняки” у Києві, де 13 липня сталася аварія.
Про це повідомляє прес-служба Держгірпромнагляду на Урядовому порталі.
Фахівці Київського територіального управління Держгірпромнагляду вважають, що вірогідною причиною аварії у Київському метрополітені став термічний гідроудар, що виник в результаті хімічної реакції розчину цементу і скляної рідини у підземній порожнині.
На думку фахівців, хімічна реакція викликала різке збільшення об’єму рідини, яка в решті-решт пошкодила бокову стінку тунелю між станціями “Позняки” та “Осокорки”.
Остаточні висновки щодо причин аварії зробить спеціальна комісія. Зокрема, до уваги будуть взяті висновки Київського експертно-технічного центру, що має провести експертизу бурового обладнання, яке використовувалося під час будівництва паркінгу.
Довідка УНІАН. 13 липня о 18.05 на перегоні між станціями “Осокорки” та “Позняки” (близько 200 метрів від станції “Осокорки”) сталася аварія, внаслідок чого рух потягів на цій ділянці був припинений більш як на дві доби.
Під час будівництва підземного паркінгу над лінією метрополітену по проспекту Бажана (підрядник ВАТ “Завод ЗБК ім. С.Ковальської”) було пошкоджено бокову стінку 2-х блоків конструкції тунелю.
Роботи проводились ТОВ “Капітальний підземний ремонт свердловин”. Відповідно до проекту будівництва здійснювалось хімічне закріплення основи перегонного тунелю шляхом буріння свердловин та нагнітання хімічного розчину (цемент, скляна рідина та бентонітові глини). За технологією проведення робіт, відстань (крок) між свердловинами становила 1,2 м, глибина - 5,5-6,5 м, проектна кількість розчину – 0,4 куб.м.
УНІАН
Идентификатор: 2425